۶ پاسخ

ابپز

ما سرخ میکنیم
دیگه چرخ میکنیم برای توی ماست
ترشی کنگر درست میکنیم

قطعا سرخ خوشمزه تره کلا من حتی برای با ماست خوردن هم سرخ میکنم

سرخ میکنیم برای خورشت عزیزم

برا خورشت سرخ میکنیم ولی ماست و اینا اب پز

ابپز کن

سوال های مرتبط

مامان مهرساناومیکائیل مامان مهرساناومیکائیل ۵ سالگی
مامان مدیسا کوچولو مامان مدیسا کوچولو ۴ سالگی
مامان آرین مامان آرین ۵ سالگی
مامان سوگند و فندق‌ مامان سوگند و فندق‌ ۵ سالگی