مامانیا بخیه سرکلاژو چن هفته میکشن؟

۵ پاسخ

سلام عزیزم تاپیک هاتو خوندم، منم دقیقا تو هفته شما انقباض داشتم و دکترم بهم ایندومتاسین داد
شما چجوری استفاده میکنی؟ و اینکه سونو دادی از بعد استفاده این شیاف؟ ک ببینی آب دور جنین در چ وضعیه؟

من دکترم گف طبیعی وقتی دردات شروع بشه سز هم همون زمان سزارین

ب دکترم‌گفتم میخام سزارین بشم بعد گف اول معاینه لگن بعد میگم‌ک‌کدومش🥲🥲

اگه طبیعی باشی ۳۶هفته به بعد اگه سزارین باشی موقع عمل

طبیعی میخوای یاسز؟

سوال های مرتبط

مامان دلوین🍓👶 مامان دلوین🍓👶 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان هامین👩‍👧❤️ مامان هامین👩‍👧❤️ هفته سی‌ودوم بارداری