سلام عزیزم تاپیک هاتو خوندم، منم دقیقا تو هفته شما انقباض داشتم و دکترم بهم ایندومتاسین داد
شما چجوری استفاده میکنی؟ و اینکه سونو دادی از بعد استفاده این شیاف؟ ک ببینی آب دور جنین در چ وضعیه؟
من دکترم گف طبیعی وقتی دردات شروع بشه سز هم همون زمان سزارین
ب دکترمگفتم میخام سزارین بشم بعد گف اول معاینه لگن بعد میگمککدومش🥲🥲
اگه طبیعی باشی ۳۶هفته به بعد اگه سزارین باشی موقع عمل
طبیعی میخوای یاسز؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.