ببخشید خندم گرفت 😂😂😂از قیافش مشخص بچه شری
الهی 🤣
شاید ازت دلخوره و ناراحته اخه چیکار داره به چشمات باید همیشه مراقب باشی کورت نکنه ای خدااا وروجک 😄
پسر من با سیلی میزنع همچنین دستش سنگینه البته وقتی دعواش میکنم یا عصبی میشه
میگه کافیه بعد میزنه
دخترمنم متاسفانه همينجوره بدجور منو باباش و ميزنه مخصوصًا موقع خواب
خداروشكر مدتي هست يكم كمتر شده
مثلا يهو بي هوا محكم ميزد تو صورتت تو خواب
خوابیدنشو نگا انتر اقا جون ب لب من کرده تاصبم ک نزاشته بخوابم دستشو گذاشته زیر سرش خیال راحت تجدید قوا کنه برا پاره کردن من بدبخت
پسر منم خیلی میزنه چیزی هم دم دستش باشه پرت میکنه طرف آدم اسیر کرده هر چقدر هم داد بزنی سرش اصلا گوش نمیده
ببرش پارک خونه بازی انرژیش تخلیه بشه
نزار بزنه دورجونت آشنا ما همین جوری زدتوچشم مادربزرگش ..الان چشمش آسیب دیده اسیرشدن رو نده خطرناکه
خوب میشه یکم بزرگ تر بشه...
فقط بهشرو نده که بزنه دستشو بگیر بگو از این کارت ناراحت شدم...
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.