زوده گلم اگه خودت درمعرض خدایی نکرده زایمان زودرس باشی وندونی این خطرناکه بزار همونو۳۵شروع کن اروم اروم من از هفته ۳۶یهو شروع کردم اسکات زدن و ورزشای بارداری و پیاده روی که خداروشکر همون ۳۶و۵زاییدم
زود نیست؟
والا دکتر من از روز اول گفت روزی نیم ساعت مجازه
دیگه نمیدونم چرا اینجا همه هی میگن بشین خونه.والا من سزارینی هم میخام باشم
دکتر منم بهم اجازه داد پیاده روی کنم
در حد روزی نیم ساعت
چ زووود بعد من میترسم پاشم یکم خونه مرتب کنم
بسلامتی😍
بشین خواهر جان تو خونه
زوده بابا خطرناکه
برای تنوع میتونی بری ولی برای زایمان خیلی زوده
از الان زوده از هفته ۳۳ اینا شروع کن عزیزم
چه جای با صفایی 😍👌🏻
حالا زوده زایمان زودرس میگیرت
روزی ۲۰ دقیقه بیشتر مجاز نیستین فک کنم هنوز زوده که
زوده عزیزم حتی اگر دکتر گفته بازم زوده صبر کن بزار سی هفته کامل بشه بعد پیاده روی کم ویواش و از ۳۴هفته ورزش های لگن و پیاده روی بیشتر شروع کن
زود ک
اینجا جون میده واسه پشتک زدن😆
دکتر اجازه داد؟
زوده.
از چند هفته دکتر اجازه داد؟
چه عجله ایه
چه زوووود
انقد زود عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.