خانما شماام شیرنی جات می‌خوردین آزمایش قند دادین استرس نداشتین

۷ پاسخ

من دو ساعت قبلش چایی شیرین خوردم ۱۰۰ بود 😂قبل صبحانه ۸
۷۹

من یه روز قبلش شیرینی خامه ای خوردم فرداش رفتم
شمر خدا قند نداشتم

من شب قبل ازمایش کلی بستنی خوردم😐😑😂قند نداشتم باز

من شبی که صبحش ازمایش دادم‌تو ماه رمضون بود‌ زولبیا بامیه خوردم مهمونی بودیم صبحشم رفتم ازمایشگاه
ولی خبری نبود از قند
بنظرم همون تغذیه همیشگی خودتو داشته باش که قند کاذب نشون نده
چون‌قند داشته باشی و ندونی باعث میشه اب دور بچه زیاد شه یا کیسه ابت پاره شه
اگرم قند داشته باشی جای نگرانی نداره‌با دارو و رژیم و نهااااایت انسولین قابل کنترله

نخورین لطفا منم همین بودم میگفتم مهم نیس شب قبلش ۳تا شیرینی خوردم رفتم ازمایش دادم ۱۴۵بوده بعد محلول باز باید ۳هفته دیگه ازمایش بدم😑

من هفتم باید برم ازمایش ولی شیرینی اینارو میخورم خدا بخیر کنه😅تازه دکترم بهم گفت ی ذره آب دور جنین زیاده

من دکترم گفته ۲۰ اردیبهشت برم انجام بدم سعی می‌کنم این چند روز رو قند نخورم ببینم چطور میشه 🥲🥲

سوال های مرتبط

مامان آیلینم♥️ مامان آیلینم♥️ روزهای ابتدایی تولد
مامان هدیه خدا🌱💗 مامان هدیه خدا🌱💗 هفته هفدهم بارداری
مامان تو دلی مامان مامان تو دلی مامان ۴ ماهگی
مامان کنجد خانوم🩷 مامان کنجد خانوم🩷 ۱ ماهگی