برای وزن جنین چی خوبه بخورم بره بالا

۵ پاسخ

گردو و پسته و فندق و بادوم خورد کن
روزی دوقاشق بخور
اگه دیابت بارداری نداری میتونی با شیره خرما مخلوط کنی بخوری صبحانه

من بادوم پسته روزی پنجا تا از هر کدوم میخورم .‌حلیم میخورم هفته یبار .عدسی مهم زیادمیخورم .‌تخم مرغ آب پز هم خیلی خوبه وزن میگیره

فقط سالم خوری وزن جنین و میبره بالا و چربی و فست فود و اینا فقط وزن تورو میبره بالا

بقیه رو نمدونم

عدسی
حلیم
ابگوشت
بستنی اگه قند نداری .

سوال های مرتبط

مامان آقا یاشار_آرشام مامان آقا یاشار_آرشام ۴ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۵ ماهگی
مامان گل پسر مامان گل پسر هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان nini مامان nini هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان قند عسل مامان قند عسل هفته سی‌ویکم بارداری
مامان کیان  👶🏻🩵 مامان کیان 👶🏻🩵 هفته بیست‌ونهم بارداری