گردو و پسته و فندق و بادوم خورد کن
روزی دوقاشق بخور
اگه دیابت بارداری نداری میتونی با شیره خرما مخلوط کنی بخوری صبحانه
من بادوم پسته روزی پنجا تا از هر کدوم میخورم .حلیم میخورم هفته یبار .عدسی مهم زیادمیخورم .تخم مرغ آب پز هم خیلی خوبه وزن میگیره
فقط سالم خوری وزن جنین و میبره بالا و چربی و فست فود و اینا فقط وزن تورو میبره بالا
بقیه رو نمدونم
عدسی
حلیم
ابگوشت
بستنی اگه قند نداری .
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.