من هر وقت بالا میارم خیلی میترسم میگم نکنه بچه چیزی بشه 😓💔

۴ پاسخ

نترس جاش سفته🙂

ما خودمون چیزیمون میشه، بچه چیزیش نمیشه نگران نباش جاش امنه😉

منم 🥲🥲🥲

نه بابا چیزی نمیشه نگران نباش

سوال های مرتبط

مامان امید❤️ مامان امید❤️ هفته سی‌ام بارداری