تخم مرغ آبپز،نون و پنیر و گردو،،،شیرینیجات نمیخورم،شیر که پایه ثابت
من کلا ویار داشتم یه دو روزی بهتر شدم فقط وفقط پاکورا ازاون لقمه خوشمزها الانم تازه تموم کردم😄😍
نون پنیرخیارگوجه تخم آبپز کره وپنیرومربا نیمرو
پنیر و خیار بود الان افتادم رو مورد کره مربا
من شیر و عسل و پودر سنجد درست میکنم میخورم قبلا نون پنیر خیار گوجه فقط میتونستم بخورم الان همونم از گلوم پایین نمیره دلم نمیخاد گاهی فرنی هم درست میکنم میخورم یا حریره بادوم
پنیر و خیار کره و مربا 😂😂
من مثل شما باردار نیستم ولی سعی میکنم صبحا شیر و مغزیجات بخورم.مثلا یه لیوان شیر و ۷-۸ اتا بادوم یا ۲-۳تا گردو
تخم مرغ😅
اوتمیل درست کن
از شب قبل درست کن با توت فرنگی و موز صبح خیلی میچسبه
منم همینطورم
من تنها چیزی که حالت تهوعمو کم میکنه پنبره با سیرابی ولی اولای بارداریم شیر هروز هرشب میخوردم الان اصلا نمی تونم
منم فقط میتونم یه دونه نیمرو بخورم.اصلا چیزی نمیتونم بخورم دیگه
عملا چیزی از گلوم پایین نمیره 😢
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.