۴ پاسخ

عزیزم مچکر🥰😍😘

واسه اونایی که قندشون بالا هست خوبه؟

من فقط آرد نمی‌زنم
تخم مرغ و تفت میدم نرم که شد گردو رو میزنم و بعد تخم مرغ و اضافه میکنم
خداییش هم خوشمزه ست هم انرژی زاست😍😍

ممنون مهربون💕💕💕

سوال های مرتبط

مامان گوگولی و نی نی مامان گوگولی و نی نی ۶ ماهگی