من زیاد تهوع ندارم عادیه؟
سیرابی امتحان کنین
خیلی برای درد معده و تهوع خوبه
روزی یدونه گریپ فروت بخورین
من تازه بعد کلی حالت تهوع دوهفته همش بالا میارم دیوونه کننده هست
من هفته ای یکی دوبار سیرابی هم میخوردم خوب بود
رب انار
وکله پاچه
روهم امتحان کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.