۶ پاسخ

من زیاد تهوع ندارم عادیه؟

سیرابی امتحان کنین
خیلی برای درد معده و تهوع خوبه

روزی یدونه گریپ فروت بخورین

من تازه بعد کلی حالت تهوع دوهفته همش بالا میارم دیوونه کننده هست

من هفته ای یکی دوبار سیرابی هم میخوردم خوب بود

رب انار
وکله پاچه
روهم امتحان کن

سوال های مرتبط

مامان محمد یاسین مامان محمد یاسین هفته سی‌وسوم بارداری