بدرود از چند ماه به بعد میشه تو روروئک گذاشت

۴ پاسخ

دکتر بمن گفت اصلا از روروئک استفاده نکنید

روروئک تو کشورای خارجی منسوخ شده ، فرم پاها رو تغییر میده ، پاها رو پرانتزی و بد فرم میکنه ، من ک واسه پسرم نمیگیرم

هرموقع ک پاهاش برسه زمین

۶ ماه

سوال های مرتبط

مامان قنده عسلش 🫠 مامان قنده عسلش 🫠 ۱۷ ماهگی
مامان آقا شاهان🧸👑 مامان آقا شاهان🧸👑 ۷ ماهگی
مامان آلبالو🍒❤️ مامان آلبالو🍒❤️ ۶ ماهگی
مامان صلاح الدین مامان صلاح الدین ۱۱ ماهگی