من از ۳ ماهگی میخوام از الناز خرمی ،خیابان میرداماد، رودبار شرقی رژیم بگیرم
خانم خرمی کارشناس ارشد تغذیه هست و خیلی با سواده
قبلا باهاش رژیم گرفتم و خیلی راضی بودم
بعد من دارم خودمو جر میدم چاق شم😭😭😭خوشا ب احوالت
منم همین بساطم مردم لاغر میشن تو شیردهی من چاق شدم رژیمم چندبار گرفتم شیرم کم شد موندم چ غلطی کنم🤦🏻♀️🤦🏻♀️
منم مث ت کارخونه میخام انجام بدم بیدارمیشه میخابونم ی رب میخایه بازبیدارمیشه ی کارکوچیکم چن ساعت زمان میبره انقدم بی انرژیم ک حساب نداره بقول ت همشم ضعف دارم وگشنمه دلم میخاب وزن قبل بارداریم برگردم ولی نمیشه شیرخودمو میدم میترسم شیرم کم شه وبچم سیرنشه اگ رژیم بگیرم ورزشم ک وقت نمیشه موندم چکارکنم بااین اضافه وزنم هرروزافسرده ترمیشم
اگ شیر خودتو میدی نیاز نی رژیم بگیری خودت لاغر میشی😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.