وا کی گفته
کی گفته آب نباید بجوشه پس چجوری عصارش در بیاد
قلم بگیر خوب بشور بریز تو قابلمه آب پر کن بزار ۵ دیقه بجوشه بعد آبشو خالی کن
دوباره آب بریز قشنگ یدونه پیاز و هویجم توش خورد کن یکمم زردچوبه بزن بزار قشنگ شب تا صبح بپزه بعداز اینکه پخت استخون جدا کن هرچی موند با گوشتکوب برقی خوب میکس کن بریز تو ظرف بزار تو یخچال یکم که سفت بشه روغنش میاد بالا اون روغن جدا کن بزار کنار عصارشم قشنگ برش برش مربعی کن بزار تو فریزر
گروه چالش لاغری داریم برای مامانای خوشگل ک میخان ب وزن دلخواهشون برسن هرکس میخاد شرکت کنه ب ایدی روبیکای من پیام بده🌼✨🧡
✳️✳️✳️✳️
رژیم از شنبه شروع میشه🌪️
@melodi780
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.