۵ پاسخ

دردتم طبیعیه استراحت کن ول میکنه

زور نزن باعث کوتاه شدن سرویکست میشه
الوبخارارو بپز بخور با دوتا کیوی پخته
دوسه ساعت بعد شکمت کار میکنه

صبح ناشتایکی دولیوان آب ولرم بخور خیلی تاثیرداره

سعی کن زور نزنی هرچی بیشتر ب خودت فشار بیاری بیشتر اذیت میشی و طولانی هم نشین بزار خودش بیاد و حتما انجیر خشک آب کن بخور آلو خشک برگ قیصی و کیوی و گلابی اینارو سعی کن بیشتر بخوری بهت کمک میکنه

وای دوست دارم از دست یبوست گریه کنم واقعا منم زور میزنم راه دیگه ای نیست واقعا

سوال های مرتبط