۵ پاسخ

نوش جونش همه بچه ها گاهی از این چیزا میخورن و لازمه 🤪

نوش جونش
دختر من آجیل سلامت خورد با میوه خشک

اینم از میان وعده پسرم از صبح تا شب
البته با نصف فنجان شیر عسل
پیراشکی و پفیلا هم خونگیه

تصویر

مضرم نیس
خیلیم خوبه

نوش جونش منم گاهی براش میگرم

سوال های مرتبط

مامان Delvin مامان Delvin ۳ سالگی