۱۱ پاسخ

تا وقتی خودش بره دشوری 😢

من مای بی بی میگیرم شوهرم از یه جا قیمت قدیم دوتا سایز ۲ ۴۴ تایی پیدا کرده بود دونه ۳۵۰
سوپر دم خونمون ۱۸ تایی داد ۲۵۰ نگه داشتم بهش بدم ۳بگیرم ازش
البته از ۱۵ اردیبهشت ۲میلیون واریز میشه با اون میگیرم

باورتون میشه دیگه حتی مواد داخل پوشاک هم مص قدیم زیاد نیس دخترم دوبار جیش میکنه بار سوم میزنه بیرون اونم پوشک مولفیکس من برا دوتا بچه دیگمم مولفیکس میبستم قبلا اینجوری نبود الان خیلی ظلم میکنن

منکه او بی بی گرفتم ۵۸۰تومن شماره۳سایز سه مولفیکس دیکه زیادی گرون شده

سایز ۳میبندی؟؟؟😐
چه زود رفتی سراغ سایز ۳

خب مولفیکس نبندین
وقتی یچیز گرون میشه اگ سعی کنیم حتی اگ شده ۱ ماه نخریم خودش قیمتش میاد پایین
نتن وقتی شنیدم گرون شدن هانیز گرفتم
شاید کیفیتشون پایین باشه ولی نسبت ب قیمتش عالیه

560 خریدم ک

من سعی میکنم تا یک سالکی البته بستگی ب خودش داره ک همکاری کنه یانه

سایز چند؟😮
خدا براشون نسازه چه خبرههه؟ پولو ببندیم بهشون که از این واسمون ارزون تر در میاد
من بچه ام روزی ۱۰ تا مای بیبی می‌بندم براش ینی هر چهار روز باید ۱۲۰۰ پول مای بیبی بدم؟ دیگه واقعا نمیشه زندگی کرد🤕

۷۰۰شماره ۲

منوجه سوالت نشدم یعنی چی تا کی میزنین🫠تا موقعی که مجبوریم😂😂🤝🏻

سوال های مرتبط

مامان کارن مامان کارن ۱۱ ماهگی