۱۱ پاسخ

عزیزم حین زایمان مدفوع کاملا طبیعیه و نگران نباش
هر چی خواستی بخور
به هر حال احتمال مدفوع زیاده نه بترس نه خجالت بکش

عزیزم سعی کن چیز مقوی بخوری اصلا نگران مدفوع کردن حین زایمان نباش اتفاقا اون خیلی تو زور زدن ها کمکت میکنه، باید انرژی داشته باشی واسه زایمان.

یه چیزی بخور نیرو بگیری بخدا من چیز زیادی نخورده بودم انرژی نداشتم زور بزنم لحظه های آخر جون نموند تو بدنم دیگه مدفوع ولش کن چیز طبیعی هس مثل اینکه زایمان میخوای بکنی

سوپ بخور خرما بخور

سوپ یا آش بخور عزیزم

میگن سوپ خیلی خوبه مقوی هست سوپ جو با مرغ ریش ریش

من زایمان اولم سه روز تو اتاق درد بستری بودم، روز اول و دوم فقط سوپ خوردم، روز سوم فقط خرما و ابمیوه

بنظرم سوپ بهترین گزینه‌ست

چرا بستری شدبن؟۴۰ هفته تموم شد؟

میترسم چیزی هم بخورم حین زایمان مدفوع حس کنم یا بکنم

از تجربتون بگین چی خوردین

سوال های مرتبط