وااای چقدر واکسن شش ماهگی سخته😩😩😩😩😩

۴ پاسخ

نسبت به 4 ماهگی بهتره

منم دو هفته قبل زدم درست یک هفته نخوابیدم پدرم دراومد تو تایپیکام گذاشتم

چرا عزیزم پسرم دیروز واکسنشو زد امروز خوب بود فقط دیشب یکم تب کرد

چرا مگه چطوره

سوال های مرتبط

مامان کوروش 🫀🫀 مامان کوروش 🫀🫀 ۱ سالگی
مامان سپهراد مامان سپهراد ۱ سالگی
مامان رادین مامان رادین ۱۴ ماهگی
مامان هومان👨‍👩‍👦 مامان هومان👨‍👩‍👦 ۱۷ ماهگی
مامان دخملم مامان دخملم ۱ سالگی
مامان سلوا گلی مامان سلوا گلی ۱ سالگی
مامان کارن🩵 مامان کارن🩵 ۱ سالگی
مامان عسلچه🍯 مامان عسلچه🍯 ۱۳ ماهگی
مامان حلما مامان حلما ۱۲ ماهگی
مامان ایلما مامان ایلما ۱۷ ماهگی
مامان جانان🍒 مامان جانان🍒 ۱۶ ماهگی
مامان Jana مامان Jana ۱۷ ماهگی
مامان هامین🦋 مامان هامین🦋 ۱۴ ماهگی
مامان ملورین مامان ملورین ۹ ماهگی
مامان نفسم✨ مامان نفسم✨ ۹ ماهگی