بچم ۲۶۰۰ بود خیلی ریزه ب نظرتون 🫠

۱۰ پاسخ

عب نداره تپل میشه پسر من 2600 بدنیا اومد بعد چن ماه اضافه وزن داشت😁

من امروز ۳۶هفته۶روز۳کیلو بود وزنش

برا من ۳۷ ۵ روز بود ۳۴۰۰

ن بابا من بدنیا اومده ۲ و ۳۰۰ دیدم تو دستگاهم نرف

منم ۳۷ هفته دقیق ۲۶۰۰ بود که سزارین شدم

مامانی که بچتون تازه به دنیا اومده اگه ایده ماه‌گرد. ندارین بیاین کانال روبیکاqwer1no
#شیرخشک#عکاسی#کولیک#رفلاکس#سینه‌مادر#پوشک

تو ۳۸ هفته الانت ۲۶۰۰ بود؟؟اگ آره خب کمه ک چیزای مقوی بخور زود وزن بگیره 🥲

وقتی همه چیش خوب باشه وزنش ام نرماله
نگران چیزی نباش بعد بدنیا میاد شیر میخوره چاق میشه
مامانم میگفت وقتی تو بدنیا اومده ۲۶۰ گرم بودی الان ماشالله چاق شدم قد کشیدم ربطی ب وزن نداره فقط بچه سالم‌باشه

تو چند هفته ۲۶۰۰ بود

یلاعالبب

سوال های مرتبط