من قندم ۹۲ دکتر گفته رعایت کنم
بعد سیب زمینی تنوری ضرر داره؟

۱۰ پاسخ

سیب زمینی خودش قند داره هفته ای یبار بیشتر نخور

من فقط قند مصنوعی رو حذف کردم مثل بستنی آبمیوه صنعتی نوشابه دلستر و این چیزا...خیلی تاثیر داره
اما برنج و سیب زمینی و ماکارانی و میوه میخورم

نمیشع که کلا نخوری
بخور ولی زیاد نه
ولی در عوض قند و شکر و بستنی و شیرینی اینا رو کلا حذف کن

سلام قند من 105 بود با دو هفته حذف قند مصنوعی و خوردن کدو ماست و شوید و پیاده روی اومد رو ۸۳

92 تقریبا لب مرزه ولی دلیل اینکه کلا نخوری قندو نیست عزیزم،منم اول بارداری 92 بودم ازمایش قند جدیده که دادم قندم پابینم بود،ماکارونی سیب زمینی برنج همه چی هم میحورم ولی شیرینیجات و بستنی و این چیزارو کلا نمیخورم، خیییلی کم پیش میاد بخورم همین کنترلش کرده

آره نشاسته خودش باعث افزایش قند میشه

بخور هیچی نمیشه ماهی یکبار بخور

شما کلا قند مصنوعی رو حذف کن . خیلی تاثیر داره

سیب زمینی کلا قند دارن چ سرخ شده چ تنوری

سلام اره قند داره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان جوجه رَنگی 🐥💕 مامان جوجه رَنگی 🐥💕 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان اریا و آرسام مامان اریا و آرسام هفته سی‌ودوم بارداری