منم عرض٨ هفته اي باردار بودم بخدا درداي عالم رو داشتم انقد سينه هام بزرك شده بود ك خدا ميدونست و درد داشتم ك اگه دست خودمم ميخورد جيغ ميكشيدم واقعا چي ميشه بدون درد باشيم
من اصن درد ندارم :/از اول نداشتم
خودمم نمیتونم دست بزنم از دردش😅
وایییی منم خیلی درد دارم تا زیر بغلم تیر میکشه
نمیتونم دست بزارم
چرا اصن دست همسر من سکتش نمیره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.