ببین سعی کن ایستاده نباشی اینجوری کمتر فشار میاد
من خیلی ناجور بودم سه ماه اول خداروشکر مشکلی پیش نیومد
اره عزیزم حتی عطسه و سرفه🥲😭
اره باید ی طوری جلو خودتا بگیری من وقتایی اینجوری میشم نفس عمیق میکشم سرمو رو ب بالا نگه میدارم خوب میشم
منم جفتم پایینه
هم عق زدن هم یبوست
به چه استرسی همراهه
وای دست خودم نیست
تازه من سرکلاژ نیستم شیاف استفاده میکنم
متاسفانه آره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.