عق زدن رو طول سرویکس تاثیر داره؟
من سرکلاژیم

۵ پاسخ

ببین سعی کن ایستاده نباشی اینجوری کمتر فشار میاد
من خیلی ناجور بودم سه ماه اول خداروشکر مشکلی پیش نیومد

اره عزیزم حتی عطسه و سرفه🥲😭

اره باید ی طوری جلو خودتا بگیری من وقتایی اینجوری میشم نفس عمیق میکشم سرمو رو ب بالا نگه میدارم خوب میشم

منم جفتم پایینه
هم عق زدن هم یبوست
به چه استرسی همراهه
وای دست خودم نیست
تازه من سرکلاژ نیستم شیاف استفاده میکنم

متاسفانه آره

سوال های مرتبط

مامان 💞دخملی💞 مامان 💞دخملی💞 هفته سی‌ویکم بارداری