من متنفرمممممم ازش طعم موزی گرفتم حالم ازش بهم میخوره
من کاکائو دارم اصلا نمیتونم بخورم بنظرم همشون بدمزن ایکاش میشد شوهرم بخوره من وزن بگیرم
من کاکائویی میخورم طعم شیر کاکائو میده
کاکائو بدنیست
ولی حس میکنم دارم کارتون میخورم😐
اگه دکتر تجویز نکرده نخور بنظرم
کاکائو بدنیس
وانیل افتضاحهههه
موز خیلی شیرینه
توت فرنگی قابل تحمله
کاکائو من نخوردم ولی مامانا میگن از همش بهتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.