وانیلی من دوست داشتم
من توت فرنگی دوس داشتم
همشون یه مزن حالا یکی کمتر مزش بده یکی بیشتر من همشو خوردم یکی بوده فقط باید بینیتو بگیری و قورتش بدی وگرنه همشونمزه زهر مار میدن
من هم کاکائویی خوردم هم وانیلی به نظرم وانیلی قابل خوردن تره😁
کاکائویی رو راحت تر میتونی بخوری,مزه شیرکاکائو میده اگه رو طعم ها حساسی و سختته اینو بگیر
کاکائویی و موزی
شکلاتی فقط با اب سرد
موز امتحان کردم یبار خوب نبود ریختم دور😄
موزبگیر با شیر بخور میشه شیرموز😂
فقط توت فرنگی باشیر تست کن عالیه
من توت فرنگی میخورم و باحاله
طعم موز که خوب بود من میخوردم مزه شیر موز رو میدی البته کم تر ♥️🥺
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.