اخر نفهمیدم لیدی میل چه طعمی تست کنم؟ 😐🤦🏻‍♀️💔👀

۱۲ پاسخ

وانیلی من دوست داشتم

من توت فرنگی دوس داشتم

همشون یه مزن حالا یکی کمتر مزش بده یکی بیشتر من همشو خوردم یکی بوده فقط باید بینیتو بگیری و قورتش بدی وگرنه همشون‌مزه زهر مار میدن

من هم کاکائویی خوردم هم وانیلی به نظرم وانیلی قابل خوردن تره😁

کاکائویی رو راحت تر میتونی بخوری,مزه شیرکاکائو میده اگه رو طعم ها حساسی و سختته اینو بگیر

کاکائویی و موزی

شکلاتی فقط با اب سرد

موز امتحان کردم یبار خوب نبود ریختم دور😄

موزبگیر با شیر بخور میشه شیرموز😂

فقط توت فرنگی باشیر تست کن عالیه

من توت فرنگی میخورم و باحاله

طعم موز که خوب بود من میخوردم مزه شیر موز رو میدی البته کم تر ♥️🥺

سوال های مرتبط

مامان رها ورادین مامان رها ورادین ۱۰ ماهگی
مامان پسرم🩵 مامان پسرم🩵 ۱۱ ماهگی
مامان مامان خرسی مامان مامان خرسی ۷ ماهگی
مامان آراد و مهراد مامان آراد و مهراد ۳ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۷ ماهگی
مامان پناه کوچولو🎀🧸💖 مامان پناه کوچولو🎀🧸💖 ۱ ماهگی
مامان پسرم مامان پسرم هفته چهلم بارداری
مامان رایـان 👶🏻🩵 مامان رایـان 👶🏻🩵 ۳ ماهگی
مامان محمد سینا🩵 مامان محمد سینا🩵 ۷ ماهگی
مامان ایلیا🩵 مامان ایلیا🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان ملکه🩷🩷🩷 مامان ملکه🩷🩷🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری