منکه کاکائوشو دوس داشتم امروزم اخرین لیوانش خوردم🤣
ولی بهش میخوره که خوشمزه باشه😋
من توت فرنگی گرفتم خیلی خوش مزرست مزه بستنی میده
این ک خوشمزس مزه شیرکاکائو میده☺️
فقط با شیر سرد قابل تحمله
خیلی عاشقشم مخصوصا وانیلی با آب جوش میخورم یعنی عاااالیه🤤🤤
وای خیلی بدمزه اس طعم کارتون میده😂
منم باید پاشم بخورم تنبلیم میاد😬
راستی روزی چندبار میخوری؟
کاکائویی من خوردم دو قوطی خیلی دوسش داشتم خوشمزه بود برام
طعم موزش خیلی خوشمزس😋😋همون مزه شیر موز میده من دوس
خیلی بد مزس
متنفرم ازش😂😩😩
من اوایل وانیل میخوردم طعم تیرآهن قاطی شده با آب رو میداد.
ولی الان توت فرنگی میخورم خیلی بهتر و قابل تحمل تره
ن توت فرنگی خیلیییی بهترههههه من وانیل میخوردم تا تموم بشه ده بار عوق میزدم.
کاکائوییم خیلی بدمزس،وانیل یکم بهتره
چرا ظاهرش خوشمزهس؟☹️
منم میخوردم توت فرنگی خیلی بد مزه ست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.