به وقت‌خوردن لیدی میل بدمزه🫠😂😩

تصویر
۱۵ پاسخ

منکه کاکائوشو دوس داشتم امروزم اخرین لیوانش خوردم🤣

ولی بهش میخوره که خوشمزه باشه😋

من توت فرنگی گرفتم خیلی خوش مزرست مزه بستنی میده

این ک خوشمزس مزه شیرکاکائو میده☺️

فقط با شیر سرد قابل تحمله

خیلی عاشقشم مخصوصا وانیلی با آب جوش میخورم یعنی عاااالیه🤤🤤

وای خیلی بدمزه اس طعم کارتون میده😂
منم باید پاشم بخورم تنبلیم میاد😬
راستی روزی چندبار میخوری؟

کاکائویی من خوردم دو قوطی خیلی دوسش داشتم خوشمزه بود برام

طعم موزش خیلی خوشمزس😋😋همون مزه شیر موز میده من دوس

خیلی بد مزس
متنفرم ازش😂😩😩

من اوایل وانیل می‌خوردم طعم تیرآهن قاطی شده با آب رو میداد.
ولی الان توت فرنگی میخورم خیلی بهتر و قابل تحمل تره

ن توت فرنگی خیلیییی بهترههههه من وانیل میخوردم تا تموم بشه ده بار عوق میزدم.

کاکائوییم خیلی بدمزس،وانیل یکم بهتره

چرا ظاهرش خوشمزه‌س؟☹️

منم می‌خوردم توت فرنگی خیلی بد مزه ست

سوال های مرتبط

مامان آراد🦁
پناه🌻 مامان آراد🦁 پناه🌻 ۹ ماهگی