سلام تا کی بچه را باید عارقش بگیریم

۷ پاسخ

تا وقتی بتونه بشینه

من از ماما پرسیدم گفت ۴ ماهگی

تا زمانی که خودش یاد بگیره اکثرا تا ۶ ماهی یا حتی ی سالگی چون بچه شیر میخوره رو دلش بمونه اذیت میشه

تا وقتی دیگه کامل بشینه

منم برام سواله

تا پنج‌شیش ماهگی

سوال منم هست

سوال های مرتبط

مامان 💙نیکان💙‌ مامان 💙نیکان💙‌ ۵ ماهگی
مامان ماهان مامان ماهان ۱۵ ماهگی
مامان دلسا مامان دلسا ۶ ماهگی
مامان 💙آرن💙 مامان 💙آرن💙 ۳ ماهگی
مامان آوش 💙💙 مامان آوش 💙💙 ۱۰ ماهگی