من دخترم ۹ماهه بود پسرم. ۶ماهه به دنیا اومد هبچکسی نبود کمکم کنه. نمیدونی چقدرررر. سخت بود یه بچه نارس که مدام کبود میشد. با یه بچه ۹ماههه که تاز. شیطنتش. شروع. شده. بود چقدررر سخت بود. خدا بهت قوت یده. درکت میکنم. خیلی بچه. داری سخته اونم دوقلو داشتن
خیلی خیلی خیلی
من شانسم یکی قفل میکرد یکی میخورد
همه امیدم به دخترم بود که میخوره
ولی الان خداروشکر هر دو میخورن
انشالله تا چند ماهه دیگه خوب میشن
دکتر گف وعده های شیرو کم کن که غذا خور شن
روزی ۳بار شبر میخورن الان
کلا دوقلوداری آدمو پیر میکنه چه برسه وقتی ک چالش هم داشته باشی
بدخوابی، بد غذایی، دندون....
دقیقا خیلیی سخته اون لحظه ک دهنشو قفل میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.