حلیم ابگوشت ترومام لیدی میل آجیل اینا خوبه
چقدر وزن بچه تون شبیه بچه منه 😅
و چقدر خوبه که دکترتون بهت استرس نداد
من خونرسانی ام هم مشکلی نداره اما دکترم داشت خودشو میکشت که خیلییییی کمه و فلان و کلی بهم استرس داد
به شما نگفتن باید هر ۲ هفته سونو بدی؟😓
لیدی میل خیلی وزن خوب میده به بچه
منم وزن بچه اولم کم بود ی هفته تاخیر رشد داشت.خودم بستم به بستنی آجیل دلستر تخم مرغ پودر لیدی میل بچم بالای ۴شد
تو این ۴ هفته ۲۴ تا ۲۸ که رفتی سونو
لیدی ميل هم میخوری عزیزجان
وای منم هر چی میخورم خودم چاق میشم 😕
منم همینم خودم شدم ۸۸ کیلو دخترم شده ۱۸۰۰ 🤣
منم گفتم مهم سالم بودنش حالا ب دنیا بیاد تپل میشه مثل باباش🥴
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.