خانما چند هفته باید برم برا تشکیل قلبش
و چی بخورم

۶ پاسخ

من همه چی خوردم اون دست خداست

قبلش باید میخوردی. اسفناج کلم بروکلی کیوی سیب پرتقال مغزی جات (بادام درختی بادام هندی پسته گردو فندوق) سبزیجات برگ سبز

معمولا دیگه تو هشت هفته تشکیل میشه . قبلشم نیاز نیز چیز خاصی بخوری اگر میتونی بادوم بخور روزانه

میگن به و خرما و بادوم درختی خوبه

الان تايم خوبيه ميتوني بري.هفتت مناسبه.

آخر ۸ برو
انار و گردو و پسته و خرما

سوال های مرتبط

مامان کیانا مامان کیانا هفته پنجم بارداری
مامان هیرمانم👶🏻🩵 مامان هیرمانم👶🏻🩵 هفته سی‌وششم بارداری
مامان فرداد مامان فرداد هفته چهاردهم بارداری
مامان آریشا مامان آریشا هفته سی‌ویکم بارداری
مامان محمد مامان محمد هفته پانزدهم بارداری
مامان ... مامان ... هفته پانزدهم بارداری
مامان دختر‌قشنگم💕 مامان دختر‌قشنگم💕 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان پسته یAntep مامان پسته یAntep هفته بیست‌وششم بارداری