مثبته ؟؟؟؟چی باید بخورم برا تشکیل ❤️

تصویر
۱۴ پاسخ

مرسییییی هیچی

مبارکه عزیز علاعم چی داشتی ؟

مبارکه 😍🤩

فقط خواست خداست تشکیل ❤️

اب انار و خرما این دوتا فوق العاده برای قلب عالیه

مبارکه

مبارکا😍

مبارکه گلم❤️

مثبته مبارکه

مبارکاا باشه😍

انار خیلی خوبه
با بادوم

کمپوت به و سیب

فقط باید خدا بخاد انشالله ک میشه

مثبت مبارکه
چند روز تاخیر داشتی؟

فولیک اسید ویتامین دی
روزانه دو تاخرما
زیتون
بادام درختی و استرس نداشته باش

سوال های مرتبط

مامان هدیه ی خدا مامان هدیه ی خدا روزهای ابتدایی تولد
مامان فندقاا 🥹 🤍 مامان فندقاا 🥹 🤍 هفته دوازدهم بارداری
مامان معلوم نیست مامان معلوم نیست هفته سوم بارداری
مامان جان مامان جان هفته ششم بارداری
مامان شاهان🍯🧸 مامان شاهان🍯🧸 هفته سی‌وششم بارداری
مامان آیه وآرتین مامان آیه وآرتین هفته سی‌ام بارداری
مامان آقا مهدیار مامان آقا مهدیار ۴ ماهگی
مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی ۳ ماهگی
مامان داناک🩷 مامان داناک🩷 ۲ ماهگی
مامان دخملم💕 مامان دخملم💕 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان شاهان🤍آیهان🤍 مامان شاهان🤍آیهان🤍 ۶ ماهگی
مامان توت فرنگی🍓😍 مامان توت فرنگی🍓😍 هفته سیزدهم بارداری
مامان نور خونمون 🐣🥹 مامان نور خونمون 🐣🥹 هفته سی‌ام بارداری