مامانا یه سوال بچه ۳۷ هفته تموم دستگاه میره؟؟

۷ پاسخ

احتمالش کمه

من پسرم ۳۶ به دنیا اومد تا یک هفته رفت دستگاه ولی برادرزادم ۳۵ هفته بدنیا اومد تو دستگاه نرفت اصلا این دیگه بستگی به وضعیت بچه داره

دختر من ۳۷ بدنیا اومد ۲۴ ساعت توی دستگاه بود

ببین بستگی ب بچه دارع من پسرم ۳۷و ۳ روز دنیا امد یه دوساعت رفت چون تنفسش یکم سخت بود ولی اونجا بودم یکی ۳۹ هفته زایمان کرده بود بردن تو دستگاه بچه تنفسش سخت بود گفتن ۲ روز باید بمونه بستگی ب بچه دارع یکی هست ۳۶ هم دنیا میاد دستگاه نمیره

نه دختر من تو ۳۷ دنیا اومد نرفت

بعضیا۴۰هفته هم میان وزنشونم خوبه ولی چون تند تند نفس میکشن

نه اصلا

سوال های مرتبط