خانوما مَویز خوبه بخورم واسه رشد نی نی دیگه چیا بخورم

۶ پاسخ

نخودچی کشمش ، بادام درختی ، تخمه کدو ، گردو ، مویز ، فندق

عزیزم آجیل خام بخور بادوم و پسته خوبه
خرما و موز.حبوبات و گوشت هم چون منبع پروتئین واسه وزن گیری کوچولوت خوبه

من چیزهای مضر رو تا جای ممکن حذف کردم و سعی میکنم مفید بخورم.

در کل مغزیجات خوبه
حلیم هم عالیه
اگه دیابت نداری میتونی با خرما توپک درست کنی هم واسه تقویت بدن خودت خوبه هم واسه نی نی
من دیشب مغزها رو پودر کردم مونده برم خرما بگیرم بیام درست کنم

بادوم و تخم مرغ و سویق گندم

آره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان محمدم مامان محمدم روزهای ابتدایی تولد
مامان دانیال مامان دانیال ۱۰ ماهگی