والا مگ الزایمر بگیری به فکرش نباشی
هرچی سعی کنی بیخیال باشی بیشتر بهش فکر میکنی
عزیزم منظوراینه وقتی پریودمیشی دنبال این نباش چی بخوری فولیکولت رشدکنه نری سنوچک کنی فولیکولت چنده روزتخمک گذاریت همش نگی الان وقتشه میگیره یانه بیخیال باش وبگوخدامیده واینکه پریودت تمام همش نزدیکی داشته باش تاپریودبعدی انشالانتیجه میگیری
یعنی هی همش تو فکر این نباش که یعنی شده یا نشده؟یعنی الان دلم درد میکنه باردارم یا میخوام پریود بشم و... بیخیال همه چی شو سرتو با چیزای دیگه گرم کن انگار که اصلا اقدام نکردی
من تازه رفته بودم سر کار همه کار هم میکردم گفتم تا تو کارم جا بیوفتم بعدا اقدام میکنم ماه قبلش کلی دارو استفاده کرده بودم نشده بود این ماه اصلا فکرش رو نمی کردم دیدم الکی الکی سر سینه هام درد میکنه به هیچ کس هم نمی گفتم چون دفعه های قبلش می گفتم دیگه خجالت میکشیدم بگم مرضیم عقب افتاد گفت پروژسترون بخورم همکارم گفت اگه باشه میوفته یه تست بزن روز ۱۴فروردین زدم در کمال ناباوری مثبت شد
من یه سال درگیر اقدام بودم ماهی که گفتم دیگه بچه نمیخوام قید بچه رو زدم دیگع همون ماه باردار شدم البته من از نظر روحی بهم ریخته بودم بابت موضوعی وگرنه که کفر نمیگم خدایا🙏🏻🤲🏻
یعنی من! سه ماه از عروسی گذشت یبار در رفت ولی قرص جلوگیری هم خوردم فکرشم نمیکردم حامله باشم مسافرت رفتم قلیون کشیدم چایی زعفران خوردم بپر بپر خلاصه همه کار کردم (بیبی چک زدم منفی شده بود) بعد ۲۰ روز عقب افتادن پریودی ک برگشتم از مسافرت ازمایش دادم گفت ۲ ماهمه 🤲🏻🫠😂 همین!
اصلا هم قصد بارداری نداشتم
بی خیال یعنی هر ماه دکتر و چکابت رو برو قرص هایی که دکتر میده بخور اما فکر کن قراره شش ماه آینده اقدام به بچه داری کنی .یعنی روز هایی که باید اقدام کنی غذا مقوی بخور ولی به فکر بچه نباش به قصد لذت بردن از رابطه برو داخل اتاق نه اینکه این ماه بچه دار میشم یا نه؟یعنی بعد اقدام کار سنگین مثل جاروبرقی کشیدن نکن اما کارهای سبک انجام بده.چیز سنگین بلند نکن.بعد تا سردرد داری نگو این از علائم بارداریه .برات مهم نباشه دلیل سر دردت ولی قرص هم نخور شاید حامله باشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.