منم ،تخم مرغ،ماست و شیر محلی، ماهی،سبزیجات، مغزیجات،حبوباتم کم وبیش میخورم
من زیادحبوبات بامزاجم خوب نیست کم استفاده میکنم ولی بقیه رواره بیشتر
تقریبا از همشون
من هر روز چهار مغز و شیر و دوغ و ماست میخورم
ماهی هفته ای یکبار تا دوبار
تخم مرغ هفته ای ۳ تا چهار بار
حبوبات خوراک لوبیا و عدسی و دال عدس تقریبا هفته ای دارم تازه من ماش پلو و لوبیا چشم بلبلی با پلو هم درست میکنم
سبزی هم تقریبا کنار همه غذاهام هست
من تخم مرغ حبوبات
فعلا انقد داغونم ک مصرفم فقط تخم مرغ و شیره
سعی میکنم همرو استفاده کنم ولی گاهی یه چیزی بیشتر استفاده میشه گاهی کمتر ..اینطوری نیست ک همیشه یه روال داشته باشم و طبق برنامه غذایی خاصی پیش برم😬
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.