شما کدوم خوراکی رو بیشتر مصرف میکنین؟
خودم لبنیات و حبوبات 🫘🥛

تصویر
۷ پاسخ

منم ،تخم مرغ،ماست و شیر محلی، ماهی،سبزیجات، مغزیجات،حبوباتم کم وبیش میخورم

من زیادحبوبات بامزاجم خوب نیست کم استفاده میکنم ولی بقیه رواره بیشتر

تقریبا از همشون

من هر روز چهار مغز و شیر و دوغ و ماست میخورم
ماهی هفته ای یکبار تا دوبار
تخم مرغ هفته ای ۳ تا چهار بار
حبوبات خوراک لوبیا و عدسی و دال عدس تقریبا هفته ای دارم تازه من ماش پلو و لوبیا چشم بلبلی با پلو هم درست میکنم
سبزی هم تقریبا کنار همه غذاهام هست

من تخم مرغ حبوبات

فعلا انقد داغونم ک مصرفم فقط تخم مرغ و شیره

سعی میکنم همرو استفاده کنم ولی گاهی یه چیزی بیشتر استفاده میشه گاهی کمتر ..اینطوری نیست ک همیشه یه روال داشته باشم و طبق برنامه غذایی خاصی پیش برم😬

سوال های مرتبط

مامان 🩵human🌰 مامان 🩵human🌰 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان ديــــــــــار مامان ديــــــــــار ۱۰ ماهگی
مامان کمیل و کیهان🩵 مامان کمیل و کیهان🩵 روزهای ابتدایی تولد