من منیزیم هیدروکساید میخورم خیلی خوبه
منم ترشی جات (لواشک،آلبالو و الوچه و.....) میخورم بهتر میشه
یه قاشق روغن زیتون
غذاهای فیبر دار
انجیر رو بخیسون همابشو بخور همانجیرشو
آب فراوان بخور
هر لحظه اب بخور فقط
هر صبح دولیوان اب گرم می خورم با چند قطره ابلیمو جواب میده روم
مصرف فیبر و مایعاتت رو زیاد کن..تحرک داشته باش اگه منع نداری
مم قبح وقبل خواب ی قاشق روغت زیتون میخورم
شربت لاکتولوز استفاده کن
من شب قبل خواب یه قاشق شربت لاکسی ژل میخورم روش یه لیوان آب میخورم
یک مقداری اکی میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.