بچه ها با یبوست چه میکنید خیلی سخته

۹ پاسخ

من منیزیم هیدروکساید میخورم خیلی خوبه

منم ترشی جات (لواشک،آلبالو و الوچه و.....) میخورم بهتر میشه

یه قاشق روغن زیتون
غذاهای فیبر دار
انجیر رو بخیسون هم‌ابشو بخور هم‌انجیرشو

آب فراوان بخور
هر لحظه اب بخور فقط

هر صبح دولیوان اب گرم می خورم با چند قطره ابلیمو جواب میده روم

مصرف فیبر و مایعاتت رو زیاد کن..تحرک داشته باش اگه منع نداری

مم قبح وقبل خواب ی قاشق روغت زیتون میخورم

شربت لاکتولوز استفاده کن

من شب قبل خواب یه قاشق شربت لاکسی ژل میخورم روش یه لیوان آب میخورم
یک مقداری اکی میشه

سوال های مرتبط

مامان صبرا🎀🐰 مامان صبرا🎀🐰 ۷ ماهگی
مامان فندق🥰 مامان فندق🥰 روزهای ابتدایی تولد
مامان نینیم مامان نینیم هفته سی‌ونهم بارداری
مامان قلب مامان قلب روزهای ابتدایی تولد