تا بخورم ۱۲مبشه😐🫣
پنیرو گردو . نیمرو . سرشیر
من هرروز یدونه یادو تا تخم مرغ اپز
پنیر
گردو
جو دوسر پرک، یدونه موز، یه قاشق کره بادوم زمینی و شیر. اینا رو با هم میکس میکنم بعد تیکه های توت فرنگی میریزم توشو میخورم. واقعا ازین مقوی تر ندیدم.
من ک صبحا گلاب به روی ماهت اول یدور اسید معدم بالا میاد با سرگیجه و لرزش دستوپا ی تیکه نون خشک میخورم ک فقط غش نکنم 😂😂
تخم مرغ یاخامه یا شب اگرکوکودرست کنم برای صبح میذارم،پنیرگردو همینا....
من تخم مرغ ،گردو ،مربا ،پنیر هم اصلا دوس ندارم تا بحال نخوردم😀
تخم مرغ آبپز
نون پنیر و گردو
نون کره و مربا
من شیربادام هرچی خوردم حالم بد شد
من یه روز خامه عسل میخورم.ی روز تخم مرغ و هویج.یه روز مثلا هوس کنم چایی شیرین(این یه بار در هفته میشه)اگه حالشوداشته باشم شب قبلش عدسی میزارم.
تخم مرغ،پنیرگردو،کره بادوم زمینی وموز
هیچی نمیتونم بخورم جز نون پنیر گردو
من غیر از پنیر هیچی دیگه نمیتونم بخورم 😔😔
مقوی تخم مرغ خرما گردو پنیر ازین چیزا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.