خانم ها میگم 35هفته هستم اسهال دارم چی خوبه بخورم

۲ پاسخ

سلام عرق نعنا وقرص اسهال بخور

کته یا همون دمپختک سیب زمینی درست کن با ماست و یکم نوشابه دو سه بار ازش بخوری خوب میشی منم اسهال شدم هیچ دارویی نخوردم فقط با همین خوب شدم یه روزه

سوال های مرتبط