۴ پاسخ

من همممه چی خوردم
دکترم میگف هرچی میخای بخور اما متعادل
حتی زعفرون و زرشک ک انقد میترسونن من میخوردم حتی یه بار چن قاشق شله زرد خوردم
البته همه خیلی کم
مثلا زرشک و زعفران ب اندازه رو برنج یا تو غذا یکم عیب نداره اما مثلا نباید چای زعفران دائم بخوری یا آب زرشک و اینا

من هرچی یادمه وزن کم میکردم چون هیچی نمیتونستم بخورم بعدش رفتم دکتر کلی سرم نوشت گفت اگه بهتر نشی و نتونی غذابخوری بستریت میکنم 🤭🤭🤭چه چیزایی ک ندیدیم تو بارداری

من تو سه ماه اول خیلی ویار داشتم تقریبا نزدیک ۵ کیلو زن کم کردم تازه چند هفتس میتونم چیزی بخورم ولی سعی میکنم شیرینی و قند نخورم زیاد با اینکه خیلی هوس میکنم بین تایم صبحانه و ناهارم یه لیوان شیر میخورم‌ حالا اگه خیلی هوسم کشید با دوتا بیسکوییت مادر و یه مشت مغزیجات و یک واحد میوه
بعد از ناهارمم تا شب دو واحد میوه میخورم و باز مغزیجات سعیم میکنم‌بیشتر‌پروتئین بخورم که گشنه نشم البته میگم‌من تا تقریبا ۲۰ هفته غذام فقط نون و پنیر بود و مرغ الان تازه میتونم یکم‌گوشت و ماهی بخورم‌
اهان من دکتر تغذیمم گفت روزی یه تخم مرغ بخورم مثلا اگه صبح نخورم عصر گشنم بشه اونو میخورم
البته من‌کلا چون از اول اضافه وزن داشتم خیلی دارم سعی میکنم‌که خیلی اضافه وزن نیارم

چیکارکردین دوقلو دارشدین؟

سوال های مرتبط