وا من همیشع میخورم😐😂🚶🏿♀️
با ماست موسیر بخور لذتشو ببر خاصیتم داره پر از کلسیم😂🤭
نزار هیچی تو دلت بمونه هرچی دوست داری بخور
من خودم عاشق چیپس پفکم🤭
باور کن هرچی حساس تر باشی برعکس پیش میره
طرف میگه چایی نمیخورم میگن چایی سیاه میکنه اصلا چایی ربطی به سیاهی نداره چایی در اصل رو کم خونی تاثیر داره که دکترا میگن مشکلی نیست در روز چند لیوان بخورید ولی کم رنگ
چرا میترسی😑🤣 من میخورم هرچی هوس کنم
من تاحالا دو سه بار خوردم ، یعنی انقدر ضرر داره ، البته من قبل بارداری کلا سالم خوری داشتم هبچی نمیخوردم ولی توی بارداری انگار هرچی مضر دوست داری🥰
بابا این سوسول بازیا چیه دختر بخور بره من همه چی میخورم هیچیم هم نشده هرچی بیشتر حساس بشی اتفاقای بد بیشتر میوفته من هفته ای یکی دوبار خوراکی میخورم شیرینی جات میخورم
من انقد خوردم
منم گاهی ی دونه میخورم
وای اوایل نوشابه و فلافل خیلی میخوردم
من یبار هوس کردم خوردم.
نزار هیچی تو دلت بمونه
و من چقد میخورم
بگیر بخور هیچی نمیشه بابا هراز گاهی نیازه
بخور بابا مگه چند بار هوس میکنی من کلا یه بار هوس کردم خوردم تموم شد رفت
بخور ، آخه چه ترسی ، دیگه اینطورا هم نیس
وقتی هوس کردی باید بخوری عزیزم بخور منم همیشه هوس میکنم میخورم😅
من که قبلا خیلی خوردم با عذاب وجدان😑 الان چند وقت بود یادم رفته بود که یادم افتاد😂
و من چقد هله هوله میخورم خدا خودش بخیر بگذرونه😁
بخور در حد هوس مشکلی نداره
وایییییی منم 🥴
بخور ولی زیاده روی نکن
من یبار هوس کردم یه بسته یجا خوردم دیگه هوس نکردم😂
و منم
سخت نگیر بخور
منم امروز خوردم عذاب وجدان دارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.