کیسه آبم پاره شد تو خونه
رفتم بیمارستان چون دهانه رحمم باز نشده بود بعد چند ساعت بردن اتاق عمل و سزارین شدم😂😂
وحشتناک پر در پر گریه و جیغ و داد و آبروریزی و
باز بگم 😒
تو بگو بدونیم
راضی بودم
ساعت ۱.۴۵شب دردهام شروع شد ساعت ۵.۵۵ زایمان کردم
من تاپیک زدم قشنگم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.