از تجربه زایمانتون بگین کنجکاوم😂😘

۵ پاسخ

کیسه آبم پاره شد تو خونه
رفتم بیمارستان چون دهانه رحمم باز نشده بود بعد چند ساعت بردن اتاق عمل و سزارین شدم😂😂

وحشتناک پر در پر گریه و جیغ و داد و آبروریزی و
باز بگم 😒

تو بگو بدونیم

راضی بودم
ساعت ۱.۴۵شب دردهام شروع شد ساعت ۵.۵۵ زایمان کردم

من تاپیک زدم قشنگم

سوال های مرتبط

مامان مهوا💕ومهیار🩵 مامان مهوا💕ومهیار🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان ایلماه 🧿🎀🫀 مامان ایلماه 🧿🎀🫀 ۱۲ ماهگی