۹ پاسخ

قند مصنوعی رو حذف کن . و جو رو بیار تو رژیم غذاییت . جو قندو میاره پایین

برای خوردن میوه نباید زیاده روی کنی
به صورت میان وعده باید بخوری
اگه بخای میتونم رژیممو برات بفرستم

عزیم باید قند مصنوعی رو حذف کنی
کیک شکلات نوشابه شیرهای طعم دار بستنی و…

میوه خرما اینا قند طبیعی هستن که فقط نباید در خوردنشون افراط کنی نه که حذف کنی

همین که مرحله اول قند مصنوعی رو حذف کنی جاش قند طبیعی مثل مویز کشمش خرما توت انجیر میوه و عیل و اینا بخوری کلی جلو میفتی👌🏼❤️

اون دیگه میشه کتو
نه میوه قند طبیعی اما کم بخورید

قند طبیعی هستن چیزای مثل میوه ها توت خشک و خرما روزی یکی الا دوتا طوزی نی بدن آدم ب قند هم احتیاج داره

فک نمیکنم ربطی به میوه داشته باشه چون قندشون طبیعی هست شما قند مصنوعی رو باید حذف کنی مثل شکر قند و کربوهیدرات مثل نون سفید سیب زمینی ماکارونی و برنج

روزی یک میوه کافیه عزیزم

یه میوه هایی قندشون بالاست حتی مواد غذایی با قند بالا هم خیلی داریم

سوال های مرتبط