برای آزمایشات انتی باید ناشتا باشیم

۹ پاسخ

نه من نبودم دکتر هم گفت نیاز نیس

نه ،من بعد سنو رفتم ازمایش ،ناشتاییم نمیخواد

نه لازم نیست.من دکترم گفت اصلا نهارتو بخور برو سونو و بعدم ازمایش

نه گلم

نه ناشتایی نیاز نیس

نه عزیزم❤️مایعات هم باید بخوری برای سونو. سعی کن فقط آب نخوری چون من آب خورده بودم تکون نخورد نوشابه یا آبمیوه گاز دار بخور قبلش نینی کلی شلوغ میکنه 😍😂

خیر.......

برای سونو نباید ناشتا باشی
ولی برای آزمایش خونش باید ناشتا باشی

نه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان 🩵Mohammad مامان 🩵Mohammad هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان شهریارم😍 مامان شهریارم😍 ۵ ماهگی
مامان 🌼🌻🌻🌼 مامان 🌼🌻🌻🌼 هفته سی‌ام بارداری
مامان تـودلـی مامان تـودلـی ۷ ماهگی
مامان کیان و تودلی مامان کیان و تودلی هفته سی‌ام بارداری
مامان دایار مامان دایار هفته بیست‌ودوم بارداری