نه من نبودم دکتر هم گفت نیاز نیس
نه ،من بعد سنو رفتم ازمایش ،ناشتاییم نمیخواد
نه لازم نیست.من دکترم گفت اصلا نهارتو بخور برو سونو و بعدم ازمایش
نه گلم
نه ناشتایی نیاز نیس
نه عزیزم❤️مایعات هم باید بخوری برای سونو. سعی کن فقط آب نخوری چون من آب خورده بودم تکون نخورد نوشابه یا آبمیوه گاز دار بخور قبلش نینی کلی شلوغ میکنه 😍😂
خیر.......
برای سونو نباید ناشتا باشی
ولی برای آزمایش خونش باید ناشتا باشی
نه عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.