منم همه چی مادرشوهرم بنده خدا درست میکنه برامون میفرسته
ولی کلا ماهی وو خرما و مویز و بستنی و هندونه و گردو و لبنیات زیاد میخورم
منکه همه چی میخورم مفید و غیر مفید 😃😃😃...ولی شیر و خرما و میوه و آجیل همیشه میخورم ...
میوه،ماهی،مرغ،تخم مرغ،شیر،موز،بستنی،
این وسطام ی وقتایی خوراکی اینام میخورم🤦
والا منکه غذا خوردن معمولی هم که قبل بارداری داشتم کلا رفته هیچ اصن تاحالا هوس چیزی هم نکردم اصن درتعجبم... 🤷🏻♀️
حتی شوهرم میره بیرون میگه چی برات بخرم میگم نمیدونم هرچی دوست داری😑
سلام باورد میشه من هنوز که هنوزه اشتهابه غذاندارم از سر مجبوری غذایی که درست میکنم حدودن چند لقمه بخورم نمیدونم چرا اینطورم🤷😩
سعی میکنم.تخم مرغ آبپز.شیر.گوشت .مرغ.آجیل.اینا رو بخورم و میوه جات و سبزیجات
من میوه بادوم خیلی میخورم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.