۸ پاسخ

منم همه چی مادرشوهرم بنده خدا درست میکنه برامون میفرسته
ولی کلا ماهی وو خرما و مویز و بستنی و هندونه و گردو و لبنیات زیاد میخورم

منکه همه چی میخورم مفید و غیر مفید 😃😃😃...ولی شیر و خرما و میوه و آجیل همیشه میخورم ...

میوه،ماهی،مرغ،تخم مرغ،شیر،موز،بستنی،

این وسطام ی وقتایی خوراکی اینام میخورم🤦

والا منکه غذا خوردن معمولی هم که قبل بارداری داشتم کلا رفته هیچ اصن تاحالا هوس چیزی هم نکردم اصن درتعجبم... 🤷🏻‍♀️

حتی شوهرم میره بیرون میگه چی برات بخرم میگم نمیدونم هرچی دوست داری😑

سلام باورد میشه من هنوز که هنوزه اشتهابه غذاندارم از سر مجبوری غذایی که درست میکنم حدودن چند لقمه بخورم نمیدونم چرا اینطورم🤷😩

سعی میکنم.تخم مرغ آبپز.شیر.گوشت .مرغ.آجیل.اینا رو بخورم و میوه جات و سبزیجات

من میوه بادوم خیلی میخورم

سوال های مرتبط

مامان پسرم💙💙💙 مامان پسرم💙💙💙 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌ویکم بارداری