من همیشه روز فولیک اسید میخورم اشکال نداره؟
😂😂من پیش میاد چن شب مخورم انقدر احساس نباش
خب امشب نخور چی میشه
من سر این بارداریم از قرص متنفرم تازه 2شبه شروع کردم مولتی خوردن اونم بزور
ی شب اشکال ندارع عزیزم
منم هعی یادم میره
ی لیوان آب میریزم قرصم بقلش آب تموم شه ینی قرص و خوردم قبلا با قمقمه میخورم یادم میرفتت
یک شب اشکال نداره
یک شب نخورید چیزی نمیشه
اینکه فولیک اسیدتون ۵ هست رو دکتر گفتن؟
چون معمولا تجویز نمیکنن این دوز رو مگر نیاز خاصی باشه
بابا یه روز عب نداره😑😑😑
فوقش ی شب نخوری،اشکال نداره
گوشیتو بذار الارم هرشب زنگ زد بخور اینجوری دیگه یادت نمیره
کلا فولیک اسید شبا میخورن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.