اصلایادم نمیاد فولیک اسید ۵ک شبا میخورم امشب خوردم یا نه دارم دیونه میشم دگ😢

۱۰ پاسخ

من همیشه روز فولیک اسید میخورم اشکال نداره؟

😂😂من پیش میاد چن شب مخورم انقدر احساس نباش

خب امشب نخور چی میشه
من سر این بارداریم از قرص متنفرم تازه 2شبه شروع کردم مولتی خوردن اونم بزور

ی شب اشکال ندارع عزیزم
منم هعی یادم میره
ی لیوان آب میریزم قرصم بقلش آب تموم شه ینی قرص و خوردم قبلا با قمقمه میخورم یادم میرفتت

یک شب اشکال نداره

یک شب نخورید چیزی نمیشه

اینکه فولیک اسیدتون ۵ هست رو دکتر گفتن؟
چون معمولا تجویز نمیکنن این دوز رو مگر نیاز خاصی باشه

بابا یه روز عب نداره😑😑😑

فوقش ی شب نخوری،اشکال نداره

گوشیتو بذار الارم هرشب زنگ زد بخور اینجوری دیگه یادت نمیره

کلا فولیک اسید شبا میخورن

سوال های مرتبط