سلام خوبین من تازه فهمیدم باردارم برای تشکیل قلب چی بخورم؟

۶ پاسخ

بادام و قرص فولیک اسید که حتما باید مرتب بخوری

بادام هم خیلی خوبه

سیب و بادام

انار،به (هرچیزی با به) سیب، سویق گندم سنجد یا سویق کامل، نخودآب بشدت مفیده، آواکادو عالیه ولی گرونه، مویز عالیه

علائمتون چی بود

خرما
فولیک اسید حتما بخور یا همون قرص آهنی ک دکتر نوشته
یادم نمیاد دیگ

سوال های مرتبط

مامان بی نام مامان بی نام روزهای ابتدایی تولد
مامان دخترم💗😚 مامان دخترم💗😚 هفته بیست‌وهفتم بارداری