تازه فهمیدم باردارم برای تشکیل قلب چی خوبه بخورم؟

۱۱ پاسخ

انار مصرف نکنیا سقط آوره . بادوم و شیر

تخم مرغ و شیر هم زیاد مصرف کن عزیزم زیادم کار سنگین نکن

روزی 7دونه بادوم خام بخور

من هرروز ظهر میانوعده شیر و موز و خرما و گردو و بادوم باهم مخلوط میکردم میخوردم

خرما و شیر محشره

به انار بادوم خرما موز

عناب هم خیلی خوبه توی ماه دوم هم برای تشکیل قلب و هم زیبایی

انار خرما بادوم

بادام بخور

انار.

به انار

سوال های مرتبط

مامان آیهان 💙 مامان آیهان 💙 ۵ ماهگی
مامان فرشته مامان فرشته هفته پانزدهم بارداری
مامان پاستیل 😍🩷 مامان پاستیل 😍🩷 هفته سی‌وچهارم بارداری