۱۵ پاسخ

بهترین کارو میکنی
کی گفته باید ختنه شن؟؟ چرا دستی دستی عذابشون بدیم یکم تحقیق فقط یک درصد مردا ختنه میشن تو کل جهان 😉من هرگز این بلا رو سر بچم نمیارم

استرس نداشته باشید

سلام خانم ها پسرم رو ختنه کردن فقط شب اول گریه کرد الان هم خیلی حالش خوبه هیچ نگرانی نیست من خیلی استرس داشتم اما خیلی آسون بوده

منم همین بودم بچم ۳۰ روزه بود ختنه کردم انگار یه باری از دوشم برداشته شد تا میتونی زودتر ببر تا پا نزد
من ۳۰ روزگی که بردم گفتم زودتر ببرم که از اون طرف واکسن دو ماهگیش اذیت نشه

منم همینجور بودم گذاشتم تا س ماهگی اخرم میگفتم نبریم بعد یکی از دوستام قبل ختنه پسرمن پسرش تب کرد فک کردن ویروسه بستری شد گفتن عفونت باید سریع ختنه شه توهمون حین بستری بچه طفلی شیربرمیگرده تو ریش دوبار دچار اسپیره شد خود بچه ک اینهمه عذاب ککشید مادرشم مشکل اعصاب گرفت اینقد جوش زد منم سریع بردم ختنه کردم گفتم عفونت نکنه شمام برو بنظرم بچه ب اندازه ای ک برای واکسن درد میکشه برا ختنه نمیکشه من سر واکسن دوماهگی پسرم پنج روز تب میکرد لرزش داشت اخرم دکتر اعصاب نامه داد گفت نزن اینقد اونموقع جوش زدم دیگ سینمم ول کرد نگرفت از ختنه ام میترسیدم همینجوری شه اما واقعا چندساعت فقط بی قرار بود درحدی ک من صبح فرذا دیگ استا ندادم بش خیلی راحت بود

منم همینطور

منم قرلره چن روزه دیگه ببرمش برا ختنه خیلی استرس دارم☹میگن لیزری خوبه دردش کمتره

من هم خیلی استرس دارم

بزرگتر که بشه دیگه اصلا دلت نمیاد ها به امید خدا ختنه کن بره الان بهترین موقع هست

وای منم همینطور خیلی نگرانم دلم میسوزه بخاد دردشو بکشه چیکارکنم😭🥴

هرچی کوچیکترباشه بهتردستوپانمیزنه خودشم اذیت نمیشه سخته ولی انشالله راحت میگذره من۴۵روزگی بامامانم بردم

هرچی دیرتر بشه سخت تره🥲 من پشیمون شدم واقعا

گلم هر طور راحتی
ولی ب این فکر کنم الان پسرت رو رشد خیلی سریع زود خوب میشه اگه ی کم بزرگ تر بشه غلت میزنه چهار دست و پا می‌ره اذیت می‌کنه ولی الان آرومه همش خوابه راحت میگذره اگه ختنه کنی از این طرف هم چون داره زود رشد می‌کنه زود هم زخمش خوب میشه
بچه ی کم که بزرگ بشه ادرارش گاز دار میشه وقتی ادرار کرد میسوزه
پس الان بهترین فرصته

منم.

وااای میفهممت
منم خیلی استرس دارم😥😥

سوال های مرتبط

مامان محمد طاها 🩵 مامان محمد طاها 🩵 ۱۰ ماهگی