من که. رفتم۲۸ هفته فکر کنم گفت رو ۸ خیلی کم بود ۱۱ که خوبه هندونه بخور
برا آب دور بچه و وزن گیری دلستر اگه قند نداری بخور
من ۳۶ هفته اب دورش ۱۱ بود گلم گفت خوبه
کاهو و هندونه و دلسترمیگن زیاد میکنه
نگران نباش دو ماه وقت داري جفتش با تغذيه خوب و خوردن مايعات فراوون جبران ميشه
هندوانه و طالبی بخور.کباب و کاهو و بستنی و ماهی هم وزنش میره بالا هم آب دور بچه زیاد میشه
من یکی از دوستام اینجوری گفتن باید سرم بزنه و مایعات بخور
۱۱ ک خوبه من ۹.۵ بود
یعنی چی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.