۹ پاسخ

من که. رفتم‌۲۸ هفته فکر کنم گفت رو ۸ خیلی کم بود ۱۱ که خوبه هندونه بخور

برا آب دور بچه و وزن گیری دلستر اگه قند نداری بخور

من ۳۶ هفته اب دورش ۱۱ بود گلم گفت خوبه

کاهو و هندونه و دلسترمیگن زیاد میکنه

نگران نباش دو ماه وقت داري جفتش با تغذيه خوب و خوردن مايعات فراوون جبران ميشه

هندوانه و طالبی بخور.کباب و کاهو و بستنی و ماهی هم وزنش میره بالا هم آب دور بچه زیاد میشه

من یکی از دوستام اینجوری گفتن باید سرم بزنه و مایعات بخور

۱۱ ک خوبه من ۹.۵ بود

یعنی چی

سوال های مرتبط