محلی نباید بخوری ، باید پاستوریزه باشه عزیزم
محلی استفاده نکن ب جاش پاستوریزه بخور
قدیما همه محلی میخوردن الآنم روستاییا همه محلی میخورن ضرری داره والا انقد ک پاستوریزه و کارخونه ای ضرر داره محلی هیچ ضرر نداره
محلی که ممنوعه🙄
من کلا محلی نمیخورم از هر نوعش شیر پنیر ماست
لبنیات باید پاستوریزه باشه عزیزم محلی استفاده نکن
ماست یونانی برای وزن خوبه پروتئین داره
محلی نخور
برای استخون های بچه خیلی مفیده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.