۲ پاسخ

من خودم نگرفتم همکارام که گرفتن میگن از ساعت ۸ شب تا ۱ ظهر چیزی نمیخورن فقط آب و چایی میخورن. بعد وقتی میخوان شروع کنن به خوردن از آب ولرم شروع می کنن. بعد کل ویتامین ها هم میخورم که ویتامین بدنشون کم نشه

چ مشکلب براش پیش امده ....من فست میکنم

سوال های مرتبط